cover

השכרת קליניקה במרכז גאיה- כל היתרונות במקום אחד

מרכז גאיה » קליניקה להשכרה » השכרת קליניקה במרכז גאיה- כל היתרונות במקום אחד

כל מטפל מכל תחום- בין אם מדובר על רופא, מטפל ביצירה, יועץ, פסיכולוג וכו' צריך לקבל את מטופליו בחדר נעים ופרטי אשר מאפשר למטופל להרגיש בנוח ולהתרכז בהליך הטיפולי. המטפל יכול לקבל את מטופליו בקליניקה או בחדר פרטי שנמצא בביתו ולכן הרבה מטפלים מתלבטים בין שתי האפשרויות הללו.

אם גם אתם מטפלים שמתלבטים , כדאי שתדעו שיש יתרונות רבים לכך שהקליניקה שלכם תהיה מחוץ לבית, את העיקריים קיבצנו כאן:

אחד היתרונות בהשכרת קליניקה הוא שמטפל לא צריך לבנות את חדר הטיפולים בביתו ולהשקיע בכך זמן וכסף ולא צריך לדאוג לנושא הניקיון, המיזוג וכו'. נוסף על כך, כיום ניתן למצוא מגוון קליניקות שמאפשרות למטפלים להשכיר חדרי טיפולים מרשימים ומאובזרים במחירים סבירים.

בנוסף קליניקה בחוץ מאפשרת פעמים רבות להכיל מספר רב של אנשים ולקיים במקום הרצאות, סדנאות וקבוצות הנחיה, מה שלא תמיד ניתן לעשות בקליניקה בבית.

אבל הסיבה העיקרית בגללה מטפלים רבים בוחרים לשכור קליניקה, היא כדי לשמור על המרחב הפרטי שלהם ולמנוע מצבים בהם מטופלים מגיעים לבית בזמנים שלא נוחים ליתר בני המשפחה. כמו כן, יש הרבה יותר ביטחון לפרסם קליניקה ברשת עם כתובת שאינה הכתובת הפרטית של המטפל וזאת מסיבות של שמירה על פרטיות בני הבית ועוד.

 

איך בוחרים קליניקה להשכרה?

כאשר בוחרים קליניקה להשכרה יש לבחון מספר פרמטרים.

 להלן 4 פרמטרים שרצוי לבדוק:

ראשית– יש לבדוק כמה זמן הקליניקה קיימת והאם היא יציבה. בצורה זו יהיה ניתן להימנע ממצב בו הקליניקה תיסגר תוך זמן קצר ויהיה צריך להעביר את המטופלים למקום אחר- דבר שעשוי לגרום לבעיות רבות ועלול לשדר חוסר מקצועיות.

שנית– יש לבדוק מהן אופציות ההשכרה- האם ניתן להשכיר את החדרים לפי שעות, על בסיס יומי וכו' ומהו התשלום המבוקש.

שלישית– יש לבדוק האם הקליניקה נמצאת במקום נגיש- האם יש חנייה באזור והאם מגיעה אליו תחבורה ציבורית.

רביעית– יש לבדוק מה כוללת הקליניקה והאם היא מתאימה לצרכים של המטפל- לפסיכולוג למשל יש צרכים שונים ממעסה ולכן יהיה על המטפל לבדוק מה מכיל החלל. כמו כן, חשוב לבחור בקליניקה שמכילה שירותים, מטבחון, אזור המתנה מסודר שמתאים לקהל היעד וכו'.

מהם היתרונות בהשכרת קליניקה במרכז גאיה?

קליניקה בבית מחייבת לשלב את המרחב הפרטי עם המרחב העסקי עם כל המשתמע מכך. יש מטפלים, ביחוד פסיכולוגים, שחשוב להם ליצור הפרדה בין המרחב הפרטי לבין המטופלים שמגיעים לקליניקה, לכן השכרת קליניקה בחוץ עונה בדיוק על הצורך הזה.

במידה ותחליטו להשכיר קליניקה במרכז גאיה תוכלו ליהנות מאזור מושקע ומעוצב אשר הותאם למגוון סוגי טיפולים ומכיל דלפק קבלה, אזור המתנה, לרבות אזור המתנה שמתאים לילדים, שירותים ומטבחון. כמו כן, תוכלו לבחור את אופן התשלום המתאים לכם ולשלם לפי שעות או לפי חצאי ימים.

מרכז גאיה נמצא בפולג, נתניה ברחוב גיבורי ישראל 5א. אתם מוזמנים לצור קשר וליהנות מהמרכז הנעים והרגוע שלנו.

שכירות קליניקהקליניקה להשכרה

צור קשר