cover

דיקור סיני לילדים

מרכז גאיה » טיפול רגשי לילדים » דיקור סיני לילדים

דיקור סיני לילדים

הורים רבים מתלבטים במקרה של בעיה בריאותית או קושי תפקודי אצל הילד, באיזה סוג טיפול לבחור וכיצד לספק לילד את המענה הטוב והאפקטיבי ביותר בזמן קצר.

חשוב להבין, כי לילדים יש רגישות רבה יותר לטיפולים רפואיים ממבוגרים והם עלולים לחלות כתוצאה מזיהומים, מצוקות ומחלות שפוגעות פחות במבוגר. בחלק מהמצבים לא ניתן למצוא פתרונות בתחום הרפואה הקונבנציונלית- השיטות הטיפוליות לא מסייעות ואף גרוע מכך- המצב רק מחריף. במקרים כאלו או במקרים פשוטים יותר אפשר לפנות אל תחום הרפואה הסינית ולקחת את הילד לטיפול בדיקור סיני.

הטיפול הסיני תורם מאוד. טיפולים שבוצעו על ילדים גילו כי הוא מיטיב איתם. בניגוד למבוגרים, אין למרבית הילדים עבר מלא במחלות ולכן גופם מאוזן באופן יחסי ומגיב מהר יותר לטיפול.

יתרונות הדיקור הסיני בטיפול בילדים

הדיקור הסיני מסייע לילדים בשל הסיבות הבאות:

1.מדובר בשיטה טבעית– הדיקור הסיני הינו טבעי לגמרי והוא מפנה אל האנרגיה שקיימת בגוף אל פתרון הבעיה ללא כל תופעות לוואי, סיכון להתמכרות שקיים בחלק מהתרופות או סיכונים אחרים.

2. הדיקור מטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטום.

3. לפעמים יכול הדיקור להחליף תרופות אך חשוב מאוד לא להפסיק את השימוש בתרופה ולהתייעץ עם הרופא. במקרים אחרים יכול הדיקור להשלים את השימוש בתרופות.

4. לילדים יש יכולת הסתגלות מהירה – באופן כללי יש לילדים יכולת להסתגל במהירות כך שניתן לבצע טיפול קצר באמצעות מחטים קטנות ודקיקות.

5. סיוע בתהליך העיכול– מרבית הילדים אוכלים מאכלים עשירים בסוכר לבן וקמח- כמו למשל: שוקולד, עוגות, מיצים ממותקים וכו'. המאכלים הללו אינם בריאים ועלולים לגרום לילדים לחלות. הדיקור הסיני יכול לתרום לתהליך הבנייה של מערכת העיכול באופן טבעי ולגרום לגוף להתחזק. *מומלץ כמובן לפנות אל תזונאית ולקבל הנחיות לתזונה נכונה.

אז באילו מצבים עשוי הדיקור הסיני לטפל?

באמצעות דיקור סיני ניתן לטפל בתינוקות וילדים שסובלים מגזים וכאבי בטן, אלרגיות, חום, נוזלים באוזניים, כאבים באוזניים, שלשולים, הקאות, דלקות שקדים ואפטות בפה.

לילדים גדולים יכול הטיפול לסייע במקרים של שלשולים, הפרעות אכילה, הרטבת לילה, היפראקטיביות, חרדות, דכאון, עודף משקל, הפרכות קשב וריכוז, בעיות בברכיים, בעיות גב, שיפור המערכת החיסונים, מחלות נשימה, אקנה, נשירת שיער, קשיי שינה, אלרגיות ועוד.

דיקור סיני יעיל מאד גם בבעיות רגשיות כמו חרדות, קשיי שינה, דיכאון

*ניתן להוסיף לדיקור הסיני טיפולים נוספים כמו למשל- ריפוי בעיסוק, פסיכותרפיה ועוד.

כיצד מבוצע דיקור סיני לילדים?

במידה ותחליטו לקחת את ילדכם ולנסות את שיטת הדיקור הסיני, תוכלו להגיע אל מרכז גאיה ולקבל טיפול ממטפלים מנוסים ומקצועיים. הדיקור במרכז גאיה משולב כחלק מטיפול רגשי המוענק לילדים המגיעים למרכז ומסייע לטפל בבעיות כמו פוביות, חרדות, ויסות חושי, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

לפני ביצוע הטיפול יקיים המטפל פגישה מסודרת עם הילד והוריו שתכלול תשאול והתייחסות לבדיקות מעבדה (במידה ויש), אבחטו הילד עפ"י בדיקת דופק ותאריך הלידה,  מצבו הפיזי והאנרגטי ועוד. כמו כן, יכולים ההורים לקבל סיוע בהתמודדות עם בעיות רגשיות ופיזיות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל טיפול מקצועי בסביבה נעימה. אנו נמצאים במרכז גאיה בפולג, ברחוב גיבורי ישראל 5א.

 

 

צור קשר